„Jó nekünk itt lennünk!" -magyaralmásiak beszámolója a kerületi családos hétről

Dezsőné Németh Aliz, 2012-08-23 04:00:00

Július 16-21. között Balatonfenyvesen voltunk a Református Családos Héten. Idén második alkalommal szervezte meg ezt a tábort a Dunántúli Egyházkerület.

Három családdal képviseltük gyülekezetünket: Polgár család, Kun család, Dezső család.

A hét igéje Máté evangéliumából szólt: „Jó nekünk itt lennünk!"

Pontosan ezt tapasztalhattuk meg. Nemcsak testben volt jó sorunk: kényelmes, tiszta szállásunk volt, finom reggeli, ebéd, vacsora várt az étteremben (még mosogatni sem kellett).

A lelkünknek is jó volt ott lenni: minden nap reggel, este áhítatra gyülekeztünk össze, az ige fényében előadások, csoportos beszélgetések során lehettünk együtt.

A hét témája a Találkozások címet kapta. Rácsodálkozhattunk arra a hatalmas csodára, amellyel Isten az életet adja. Találkozhattunk kudarcainkkal, sikereinkkel, elgondolkozhattunk énképünkről, családunkról, gyülekezetünkről, mindezt nagyszerű, közvetlen előadók segítségével.

Amíg a felnőttek ezekkel a témákkal ismerkedtek, a gyermekeket kézműves foglalkozások, énektanulás, játékok, várták. Senki nem maradt lelki táplálék nélkül.

Délután a családok szabad elfoglaltságokat szerveztek maguknak: kirándulás, hajókázás, strandolás, közös játék, kézműves foglalkozás, bábszínház, táncház a táborban. Végre az egész évi rohanás után a család minden tagja együtt lehetett. Az összekovácsolódást segítette a sok mókás, érdekes játék, vetélkedő, a foci, a közös kirándulás, az „Angyalkás" játék, melyben minden család kihúzta egy másik család nevét, akit egész héten apró ajándékokkal lepett meg. Nagyon izgalmas volt találgatni, vajon ki csempészte a csokit és az igés kártyát az ablakba.

Jó volt megtapasztalni, hogy nem elszigetelten élünk, hanem egy nagyobb összetartó közösség tagjai lehetünk.

„Jövőre ugyanitt találkozunk!"- ezzel a mondattal búcsúztunk egymástól!

Hálával tartozunk Istennek, hogy összegyűjtött bennünket erre az alkalomra és Szentlelkével megáldotta találkozásainkat!

Köszönjük a Dunántúli Egyházkerületnek és a Mezőföldi Egyházmegyének a támogatást, amivel ez a tábor létrejöhetett!

Forrás: Magyaralmási Református Egyházközség honlapja

Fotó: Gállné Medveczky Borbála

Kapcsolódó link:http://www.refdunantul.hu/lap/magyaralmas/hir/lista/hirek-7/

Vélemények, hozzászólások

A hírhez még nem érkezett hozzászólás. Hozzászólok.

2024. April 27., Saturday,
Zita , Mariann napja van.